Håndværkerskolen






Planlægning
Stefan fra håndværkerskolen kom til os med et ønske om at få hjælp til deres short-form content. Vi sagde selvfølgelig ja. Derefter startede vi med at planlægge, hvad der skulle filmes og hvordan vi bedst kunne promovere deres kurser og tiltrække flere kunder.
Optagedag
For at skabe den rette opmærksomhed, bookede vi et professionelt setup og skabte indhold, der virkelig viser, hvad kurserne tilbyder. Vi fokuserede på autentiske og inspirerende optagelser, der taler direkte til potentielle kursister.
Redigering
Vi redigerede materialet hurtigt, men uden at gå på kompromis med kvaliteten. Den færdige video levede op til det aftalte niveau, og vi lagde vægt på pace for at sikre, at indholdet fangede og fastholdte seernes opmærksomhed. Dette maksimerede sandsynligheden for, at potentielle elever blev overbevist om at tilmelde sig kurset.
Distribution
Da indholdet var klar, hjalp vi Stefan med at poste det, så han ikke skulle bekymre sig om det. Videoerne nåede over 80.000 visninger – en imponerende rækkevidde, der inkluderer mange potentielle kunder. TikTok- og Instagrams algoritmer arbejder effektivt og viser indholdet til de mest interesserede brugere. Denne eksponering har ikke kun øget kendskabet til håndværkerskolen, men også effektivt tiltrukket flere kursister til deres programmer.
Planlægning
Stefan fra håndværkerskolen kom til os med et ønske om at få hjælp til deres short-form content. Vi sagde selvfølgelig ja. Derefter startede vi med at planlægge, hvad der skulle filmes og hvordan vi bedst kunne promovere deres kurser og tiltrække flere kunder.
Planlægning
Stefan fra håndværkerskolen kom til os med et ønske om at få hjælp til deres short-form content. Vi sagde selvfølgelig ja. Derefter startede vi med at planlægge, hvad der skulle filmes og hvordan vi bedst kunne promovere deres kurser og tiltrække flere kunder.
Optagedag
For at skabe den rette opmærksomhed, bookede vi et professionelt setup og skabte indhold, der virkelig viser, hvad kurserne tilbyder. Vi fokuserede på autentiske og inspirerende optagelser, der taler direkte til potentielle kursister.
Optagedag
For at skabe den rette opmærksomhed, bookede vi et professionelt setup og skabte indhold, der virkelig viser, hvad kurserne tilbyder. Vi fokuserede på autentiske og inspirerende optagelser, der taler direkte til potentielle kursister.
Redigering
Vi redigerede materialet hurtigt, men uden at gå på kompromis med kvaliteten. Den færdige video levede op til det aftalte niveau, og vi lagde vægt på pace for at sikre, at indholdet fangede og fastholdte seernes opmærksomhed. Dette maksimerede sandsynligheden for, at potentielle elever blev overbevist om at tilmelde sig kurset.
Redigering
Vi redigerede materialet hurtigt, men uden at gå på kompromis med kvaliteten. Den færdige video levede op til det aftalte niveau, og vi lagde vægt på pace for at sikre, at indholdet fangede og fastholdte seernes opmærksomhed. Dette maksimerede sandsynligheden for, at potentielle elever blev overbevist om at tilmelde sig kurset.
Distribution
Da indholdet var klar, hjalp vi Stefan med at poste det, så han ikke skulle bekymre sig om det. Videoerne nåede over 80.000 visninger – en imponerende rækkevidde, der inkluderer mange potentielle kunder. TikTok- og Instagrams algoritmer arbejder effektivt og viser indholdet til de mest interesserede brugere. Denne eksponering har ikke kun øget kendskabet til håndværkerskolen, men også effektivt tiltrukket flere kursister til deres programmer.
Distribution
Da indholdet var klar, hjalp vi Stefan med at poste det, så han ikke skulle bekymre sig om det. Videoerne nåede over 80.000 visninger – en imponerende rækkevidde, der inkluderer mange potentielle kunder. TikTok- og Instagrams algoritmer arbejder effektivt og viser indholdet til de mest interesserede brugere. Denne eksponering har ikke kun øget kendskabet til håndværkerskolen, men også effektivt tiltrukket flere kursister til deres programmer.
Hvad Siger De Selv?
Hvad Siger De Selv?
"Shorted har lavet nogle fede videoer fra vores podcast. De performer godt på YouTube og fungerer perfekt som Instagram Reels. Kan varmt anbefale Shorted!"

Stefan Sørensen
Stefan Sørensen
CEO Håndværkerskolen
CEO Håndværkerskolen
Lad os tage en kop kaffe

Lad os tage en kop kaffe


Copyright © 2025 Shorted.